Продвижение smm

З чого почати? З розробки SMM-стратегії — плану досягнення бізнес-цілей компанії за допомогою соціальних мереж. Стратегія допоможе визначити цілі присутності в соціальних медіа, шляхи їх досягнення, розставити пріоритети, а головне — спрогнозувати потенційний ефект і не звернути з наміченого маршруту.

Щоб написати продвижение smm-стратегію, потрібно:
Оцінити поточний стан бренду в соціальних мережах: чисельність і активність передплатників, актуальність і якість контенту, знайдіть всі згадки вашого бренду в соціальних мережах — що і як про вас говорять.
Провести конкурентний аналіз.
Скласти портрет споживача
Сформулювати унікальна торгова пропозиція — то, що вигідно відрізняє компанію і її товар / послуги від конкурентів. Допомагає мозковий штурм з колегами, опитування клієнтів — чому вони вибрали вас. Відбудовуватися від конкурентів можна не тільки за рахунок низької ціни.
Визначити формат присутності в соціальних мережах
Формати присутності в соціальних мережах:

Комерційний формат: ви не приховуєте свого комерційного інтересу і відкрито пропонуєте користувачам купити ваш товар або послугу. Як правило, в таких групах розміщують каталог продукції, ведуться обговорення з питаннями і відгуками від покупців, а контент носить комерційний характер. Мета комерційного формату — продажу.
Формат за інтересами. Такі спільноти будують воронку продажів. Мета — зібрати якомога більше потенційних клієнтів з цільової аудиторії, а потім потроху публікувати рекламу. Як правило, спочатку передплатники навіть не здогадуються про те, що спільнота належить компанії. Користувачів втягують в групу через інтереси, публікуючи корисний і актуальний контент: про музику, бізнесі, моді, кулінарії і т.д.

kolibrius

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *