Розберемося, що з себе представляє пошукова видача на прикладі Яндекса. Ми ввели загальний запит «смартфон Samsung galaxy J5» і отримали 117 млн результатів. Що ми бачимо в результатах видачі:
1 / Блок контекстної реклами Яндекс.Директ. Оголошення підбираються відповідно до запитів користувача і дуже схожі на природні результати пошуку. Однак це платні оголошення. У нас найкраще продвижение сайтов в Черкассах.
2 / доданий блок пропозицій товару з Яндекс.Маркет.
3 / органічна видача-результати пошукового запиту користувача і головне джерело трафіку.
4 / додаткові можливості оптимізації сніпетів в пошуку. На прикладі показана мікророзмітка відгуків про товар, а також програма Яндекса щодо поліпшення зовнішнього вигляду сніпетів — «товари і ціни».
5 / доданий блок з результатами пошуку по картинках, дозволяє залучати додатковий трафік. Всі зображення на просувається інтернет-ресурсі також потребують оптимізації.
6 / Регіон, за яким здійснюється пошук. Регіональні фактори мають важливе значення в просуванні геозалежних запитів.